Wednesday 23 November 2011

Akhirnya aku dah TUA. terima kasih.

 Assalamualaikum!

yea. aku dah tua. aku harus menerima hakikat yang aku dah tua. first time aku dapat menerima hakikat aku tua. oh hawa si tua. =.=".  eyh sudah lah. senanye aku da sem 6!! last sem beb. haha. suke btol aku akhirnye da sem 6. serius mcm x caye sbb aku rase baru je aku melangkah masuk ke uitm cendering nie dgn muke yang masih nerd. pakai tudung pum senget sebelah, masih baru menghidu udara segar bukit kat blakang kolej nie, masih baru bekenalan dgn geng2 aku,masih baru join kelab netball, masih baru makan kat cafe, masih baru bertegur sapa ngn guard,makcik cleaner,pakcik kebun, masih baru mengorat abg2 senior dan adik2 junior. haha. sume lah masih baru!! sedih lak ase. da sem last rupe nye aku. lepas nie bepisah laa dengan sume kawan2 aku kat snie. seriusly kenangan pahit manis masin masam sume ade. oh uitm di hati ku :')

aku harap sem 6 nie xde masalah la. hope sume berjalan lancar la yep. xmo r adde gaduh2 agy. nk baek2 je la. oh aku lupe nk story mory2. meh dengar cite aku nie,hehe.oke, sebelum nie sem 6 sume x dapat kolej tau tau. geram ak. letih ak berhempas pulun jage pointer,masuk aktiviti itu ini. aktiviti mende ak dop join?? sume join beb. tari menari pum aku massuk weh. badan keras mcm kayu pum aku still sanggup masuk tari menari punye event sebab nk merit punye pasal. last2 pihak kolej umum bdk sem 6 sume x dapat! ark?? wathellikopter! pergh. mmg geram wa cakap sama lu. mane nk cari umah sewa beb. even ak duk kat ganu. tinggal kat ganu. makan berakk kat ganu tapi aku x tau mne nk cari umah sewa weh. satu lagy ingat senang ke nk duk umah sewa. transport xde. kena bayar sewa lagi. risiko terdedah sana sini. nk pegi kelas percentage kena ngorat dgn abang2 kampung 99.9% tau.haha. oke2. pastu kan kan bnyk la masalahnye. yela,org ckp nk seribu daya x hendak seribu dalih tapi yela bende kite boleh usaha dan elak so xde masalah la kan? ye dak? :) tapi xpe. last2 aku try mtk rayuan. ingat senang ke nak dapat kolej. kena intebiu la. kena isi borang la. macam2 la. serabut btol. tp xpe,aku gagah kan diri juga. n then kan kan mase intebiu,perghh mmg pedas wehh. mase nk intebiu ary tu. ak n geng aku. ak ade 10 org. kitorang mmg sep kacip r! haha. kacip tu rapat la ye kawan2. bahase ganu. oke pahtu kan mase intebiu teruk ak dihentam kaw kaw punye. bukan aku jer kawan2 aku pum. Serius aku masih x paham nape aku perlu dihentam dan dimarah?? padahal aku x buat salah ape2 pum. satu jer aku xley lupe mase diorang kabo gnie ala budak ganu rupenye dekat je kot. xyah mitak kolej xpe,woi ingat ganu nie kecik je ke?? ckp pkai otak skit laa. diskriminasi btol. marah nie marah. mujur aku ade nampak sorang abang hansdme kat situ. hilang skit marah aku. haha.dan pihak kolej yang gagalkan permohonan sume budak sem 6. last2 mase intebiu marah2 kitorang. bodoh kan? macam aku nak sangat laa masuk kolej walaupun aku mmg nak sangat.

tapi xpe last2 ari nie aku tau result aku dapat kolej. alhamdullilah. bersyukur sangat :) tapi masih x puas hati. manusia kan xpenah ade perasaan berpuas hati. huhu. aku dapat sutera aras 3. aku ulang sutera aras 3. tinggi tuu beb. mau kurus aku gnie. haha. oke la,letih btol aku ari nie angkat barang2 dari ground floor naek tingkat 3. da la lif xde. eyh demand nye kau mak ngah. ;p k daa hav a nice day! ^,^

saya sayang adik bongsu saya :)

No comments:

Post a Comment