Tuesday 13 December 2011

azam dan janji :)

Assalamualaikum guys!
  

This smile is fake. Dont trust. Anyhow this is not me, myself.


Can i story about my love story? boley keh sayang? thank you :)


aku rasa jiwa kosong. hurm. entahlah. memandangkan kita da x lama nak masuk tahun baru kan yakni tahun 2012. aku ase impian dan azam aku belum sepenuhnya tercapai. tapi xpe atleast ade jgk niat yang aku pasang dri tahun lepas terlaksana. Alhamdullilah :)


so sekarang aku macam rasa nak luahkan je ape yang terbuku dihati aku. *macam geli ayat aku. erk. k la,aku guna bahasa kasar skit*. ehem. aku rasa kan kan aku malas nak layan insan yang bernama lelaki. bukan malas  xmo berkawan terus ngn lelaki. mcm bajet hott la sgt kan. maksud aku bia setakat berkawan je. malas ar nak feeling lebih. titew menci la ade perasaan cam gitu. nie gara gara ex aku la nie. demn.=.=" bukan sebab dye marah aku kawan ngn lelaki. tetapi setelah 2 tahun aku kapel ngn dye. then  clash. aku rasa dye masih x berubah. selama nie aku respect kat dye. serius,aku sgt sgt respect kat dye. dye bdk pandai, x tinggal smyang, hormat ibu bapa dan segala bagai la. tapi baru baru nie besday dye. mcm biase every year aku xkn miss nak wish kat dye. tapi untuk besday dye kali nie dye call aku tau.(besday dye sblum nie ade dye call aku tp not everyday and everytime! ) pastu always text aku. xtau r nape. aku pk positif jela. mungkin sebab dye dpt bonus besday celcom then dye call la aku. free la kate khannn.haha. baiklah.
 tapi aku tau tak semua lelaki jahat. ade juga yang baik kan. so pada yang baik tu. congrats and keep it up okeh!

 then ade satu malam tu dye call aku. kitorang gayut cam biase laa. as a frend. gayut punye gayut abis topik kitorang bualkan. last2 dye tnye aku satu bende nie. dye tnye aku syg dye x lagi! Ya  Allah. mase tu Tuhan saja yang tau betapa hepi nye aku. bayangkan lah,kitorang clash when i was in part 1. now aku part 6. gler r berape lame aku tunggu dye tau! seriuss aku nak nangis sgt mase tu. suke sgt2! :') dye kate dye still syg aku dan kalau boleh nak berbaik semula ngn aku tapi bukan sekarang,dye kate lepas abis belajar.

 tapi lepas aku pikir dan pikir. aku rasa MAYBE NOT fullstop. x mungkin kot aku nak balik kat dye semula! well,dye da buang kite xkn kite nak terima balik kan. aku frust dulu mcm org gile weh. Every night i always crying. adik aku dan kawan aku smpi da benci dye! mcm nie la senang. kau ludah kau jilat balik ludah kau tu. eii yuck!! aku tau semua manusia buat silap. aku pum tak terkecuali tapi ntah la. aku rasa lama lama aku kenal dye. dye ade satu perangai yang aku tak suke. malas nak cite. x baik la tau cite keburukan org. walaubagaimanapum dye pernah jadi sebahagian dari hidup aku. dan aku pernah syg dye. syg sgt sgt. first love kot. wekk :p

so aku rasa terima kasih la okay atas perkenalan kita tu. aku mintak maaf kalau aku de wat salah ngn kau beb. hope kau bahagia lepas nie.


I THOUGHT HE'S THE ONE WHO I CAN BELIEVED AND LIVE HAPPY EVERAFTER. BUT I WAS WRONG.

 dan aku. aku rasa aku heppy ngn life aku sekarang. Aku ade family yang memahami, kawan yang kelakar dan sporting, rumet yang baik, team netball yang best dan eveything la! so sekarang nie dalam hidup aku, aku berazam aku nak focus pada study aku. aku nak belaja betol2. dapat keje molek2 then balas jasa kedua ibu bapa aku. impian aku bila dapat keje nanty aku nak hantar ma n pa aku gie mekah, beli rumah banglo untuk diorang n aku nak jage diorang sama mcm diorang pernah jage aku mase kecik2 dulu. InsyAllah. huhu. ma n pa,i love u so much ;') lepas aku buat semua tu baru aku nak kawen! haha :P


 k la,have a nice days and aku rasa terharu kalau ade org sanggup bace aku punye story nie.


oh you did? thank you =)

org nak berubah mesti tunjuk muke bajet suci skit. haha


hope apa yang aku azamkan nie terlaksana. tapi xtau la kan tibe2 aku ade terjumpe ngn mamat lain lak. hee. well,jodoh tu di tgn Tuhan. Kita mampu merancang Tuhan yang menentukan. :)


No comments:

Post a Comment