Tuesday 27 December 2011

saya minta maaf awak :(



Assalamualaikum!!

 saya ada seorang kawan yang rapat dengan saya.
 dia comel
dia baik
dia pandai masak
dia ayu
dia lemah lembut
dia memahami saya
dia seorang yg pandai simpan rahsia
dia pum kenal family saya
dia kawan saya time sy senang dn susah
dia sntiasa ade bile sy memerlukan dia.
.
.
.
.
dan dia seorang yang blurrrr.haha
tapi walau camne pum SAYA SUKA KAWAN DENGAN AWAK

SITI SYARAH MAHUSAIN!!.

yes,mungkin dye kawan sy dunia akhirat.

 TAPI TAPI TAPI TAPI.....

sekarang nie dia tacing ngn saya. sedih la....urmmmm



nie la anak pak mahusain. dye kawan kiter tau!






saya tau awk tacing ngn iter. uawawawa. plesss maafkan iter. iter janji x buat cam gitu dah. *rase nk lempang je pelat semacam kan? HAHA*
wat ever happen,sy nk kawan ngn awk gak! hehe. :)
 p/s:
Entry yg macam budak2 skit kan?
eyh? biar aku la,blog aku kan! haha.
k bye. have a nice days everyone! :))

3 comments: