Monday 9 January 2012

Netball is my life,my love,my soul. hehe :)


Assalamualaikum comey! :)

Netball adelah satu permainan di mana memerlukan kekuatan minda dan emosi serta skil2 yang mantap untuk menjadi juara di dalam liga dunia eropah. jikalau anda tidak dapat menguasai kemahiran yang ada dan menggoda semangat uintuk bermain netball anda tdk boleh bermain.eh? amende aku nih?? haha. sorry la,sejak kebelakangan nie mcm x btol je aku nie. bnyk kijo weh. test,quiz,assignment berlambak2. aishhh. mati den mati. well,sem last cmnie la. addehh. tp hope semuannya berjalan lancar. amin.

okay,straight to the point la. malas nak cakap banyak. aku kn bz person :P  last week,6 n 7 january,uitm aku anjurkan karnival bola jaring n futsal. dan aku telah menjoinkan diri dlm tournament nie memandangkan aku sgt minat bermain bola jaring dri kecik lagi. hell yeah! haha.dan team aku dinamakn ALL BLACKS. hebat kan nme? pless la pless la tolong kagum guys. thanks :) ak ambik name nie sebab aku tgk ragbi dunia gune nme nie then diorang menang dlm game dunia. well,ak gune la.mne tau ade luck skit ke. haha. Mengarut. demn. =.=

okay,enjoy pic yg sempat diambil. tapi gamba pecah sebab tukang ambik gamba tidak pandai menjalankan tugas beliau. HAHA  ;P


 ALL BLACKS

Menang beb menang. hadiah keta sebuoh. haha  
 Bergambar kenangan. :)

 semua gedik bler amik gamba. aku jer comeyy loteeiii. muahaha. angkat kaki btol :P

 aku boleh. diorang boleh. mereka boleh. kami boleh. *caption xdop modal haha*


 hadiah sama besar dengan aku. well,aku kan kurus lalalala
 



Alhamdullilah. menang gak,johan lak tu :) 
k la,have a nice days! btw,x sabar nk gie melaka khamis nie. lawatan kelas.doakan perjalanan kami selamat. Amin.


  

 P/s:

malas nak layan orang yang tak hargai kita.

1 comment: