Friday 2 March 2012

Worst day

Assalamualaikum!



Hukum Karma. 

yea,aku tengah mengalami saat itu sekarang :') seriusly,aku rasa macam bodoh,diperbodohkan,bodoh lagi dan diperbodohkan lagi. pedih nya rase keadaan ini. mana kau kekuatan,dtg lah padaku. please,i begging you :( satu je aku x paham,nape dia x terangkan benda nie awal2 dekat ak? takot ak terasa? hellooo,kau buat ak macam nie,aku lagi lagi down kot. hmm

hurmm..well,final exam 2 minggu je lagi dan emosi ak sgt2 TAK stabil,bru je nangis sampai bengkak mate :( yes,i know mungkin kau jenis mesra,rapat dengan semua org tapi cara kau layan aku tu lain,aku tau la,aku da besar,aku tau org layan kawan mcm mne,layan org yg dia suke cmne. kau buat ak jatuh hati. yes,i admit it! and now aku rasa sangat2 bersalah dengan apa yg ak pernah buat dekat senior aku dulu, ak pernah reject dia time tu kitorang lagi 2 weeks more nak final exam n now bende tu kena dekat aku balik. well,it is KARMA right? :') but at least,aku dah mention awal2 dekat senior tu yang aku dan dia hanya kawan,not more than that. tapi aku? dia x cakap apa2 pum dri awal aku kawan dengan dia sampai hari nie.n dia terlalu baik dkt aku sampai lah aku tau perkara sebenar.nape awk buat gitu? :(

Tuhan sayangkan ak kan? Ujian datang bertimpa-timpa. YA ALLAH..kuatkan hatiku,tabahkan hatiku,tenangkan lah hatiku. sesungguhnnya aku berusaha untuk menghadapi dugaan dan ujian Mu dengan penuh sabar dan tenang ;')
  


Don't TRUST too much ,Don't HOPE too much,Don't LOVE too much. because that TOO MUCH can hurt you SO MUCH.



aku xtau lah nak berdepan semua nie mcm mane. org sekeliling aku da tau mende nie awal2 dan hanya aku org last yg tau mende nie. AKU ORANG LAST! okay!. sadis kan? entah lah,mungkin dorang x sampai hati nk gtau mende nie kat aku or dorang pum x sure bende nie betol ke tak. tapi xpela,hari nie aku da tau semuannya. so thanks sgt :')

aku x salahkan dia 10O% pum. mungkin aku jugak yg salah,tiada manusia yang sempurna,kan? tapi xpela,biasa la tu,dlm hidup x selalu nya indah. well,ak terima takdir ALLAH swt nie dengan hati yg lapang. InsyAllah. :)



Wanna play it again? i dont think so.


 

No comments:

Post a Comment